This Pas Supporter's Blog Is. Powered by Blogger.

HIMPUNAN KOLEKSI VIDEO CERAMAH UMUM SEMPENA PAS GANTI UMNO 2,JERTEH

Tuesday, March 22, 2011


CERAMAH SATU:
Ustaz Abu Bakar Chik@Ustaz ABC
Timbalan Pesuruhjaya Pas Negeri Terengganu.

video


CERAMAH DUA:
Dr.Tan Seng Giaw
Timbalan Pengerusi DAP Kebangsaan.

video


CERAMAH TIGA:
Ustaz Azman Shapawi bin Abdul Rani
Timbalan Ketua Pemuda Pas Pusat.

video


CERAMAH EMPAT:
Ustaz Nasaruddin bin Daud
Speaker Dewan Undangan Negeri Kelantan.

video



CERAMAH LIMA:
Mohd Hakim bin Lokman@Bob Lokman
Pelakon,pelawak dan penulis lirik.

video



CERAMAH ENAM:
Tuan Guru Datuk Seri Haji Abdul Hadi bin Awang
Presiden Pas.

video



CERAMAH TUJUH:
Yang Berhormat Mohamed Azmin bin Ali
Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat.

video



CERAMAH LAPAN:
Tuan Guru Datuk Bentara Setia Nik Abdul Aziz bin Nik Mat
Mursyidul Am Pas.

video



CERAMAH SEMBILAN:
Ustaz Datuk Haji Harun bin Taib
Ketua Dewan Ulamak Pas,
Pesuruhjaya Pas Negeri Terengganu
Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri Terengganu.

video


Video-video ini dimuaturun daripada Laman Web Terengganukini.Net .Layari web ini untuk menonton rakaman ceramah sekitar Terengganu bermula tahun 2009 hingga 2011.

3 ulasan:

iman February 8, 2012 at 8:19:00 PM PST  

sudahlah pas cakap tak serupa bikin, cakap tengok dulu yang mana untung, campur pulak dap kominis kau tengok melayu singapura kominis perintah melayu jadi apa, dap kembar pap pas bodoh, dulu aku penyokong pas tapi sekarang aku dah tak sokong pas sebab dia berkawan dgn kominis dap, eloklah kalau dap perintah duit semua bawa lari kenegeri cina singapura kasi malaysia bangkrap

iman February 8, 2012 at 10:26:00 PM PST  

cuba kita tengok dimana mana ceramah pas penuh dgn umpat kegi sumpah seranah mencarut macam mana orang hendak hormat pemimpin pas saya masih ingat lagi macam mana pemimpin pas maki hamun tun mahadir dgn perkataan maha firoun orang tua nak tongkat langit dan bermacam macam lagi sekarang ni
penceramah pas yang mengata tadi dah nak mampus satu minggu kena dialisis 3 kali di dunia lagi tuhan dah balas sedangkan tun masih sihat amacam

Anonymous,  April 19, 2012 at 2:07:00 AM PDT  

Memang Pas tak de pendirian.. ikut telunjuk DAP dan PKR.. nak pancing undi sanggup tukar perjuangan negara Islam ke Negara berkebajikan..
Apa PAS ingat dalam Islam tak perlu kerja ke.. nak minta sedekah je..

Post a Comment

artikel berkaitan

Related Posts with Thumbnails

propas1992 copyrights 2011

Segala Tulisan yang terdapat dalam blog ini adalah tulisan sepenuhnya propartiislammalaysia.blogspot

Sebarang salin semula di blog lain seeloknya diberikan kredit sebagai menghargai penulis asal.

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP