This Pas Supporter's Blog Is. Powered by Blogger.

SIRI 5.1 FITNAH ZINA : GAMBAR ISTERI SAIDI HUSSIN ADALAH SUPER IMPOSE?

Thursday, January 6, 2011

Terima kasih kerana masih setia untuk menunggu siri-siri seterusnya terhadap fitnah zina Adun Selising.Untuk makluman,Siri Enam masih belum diterbitkan memandangkan puak-puak fitnah masih gagal mengeluarkan bukti-bukti baru sehingga kini.

Apapun,siri 5.1 ini adalah selingan terhadap siri 5 yang telah ditulis baru-baru ini.Dalam siri 5.1 ini,Tok Lipur ingin membawa kita berbincang mengenai komen seorang pembaca dalam siri yang lalu.Di sini Tok Lipur petik kembali komen oleh Encik Faris Mustaqim seperti yang dibawah:

gambar isteri saidi tersebut adalah palsu semata mata palsu. hasil Photoshop yang CACAT. berikut saya sertakan gambar asal yang saya amik dari blog ini dan gambar yang telah saya besarkan. http://i46.photobucket.com/albums/f148/cdn47/v47/R1copy.jpg berdasarkan pengalaman saya dalam bidang grafik nih, nampak sangat gambar photoshop -lighting@pencahayaan kalau anda tengok antara ustaz dan isterinya berlainan. -mana pergi tangan isterinya belah kiri? bahu dah jadi panjang sangat. anatomi manusia tak logik langsung macam tuh. kenapa isteri dia besar sangat? senang je. untuk tutup orang yang asalnya duduk di situ.jadi memang kena letak orang yang besar. p/s: kena blajar lagi la papafitnah.


Di sini, Tok Lipur juga berminat untuk menampal kembali gambar Saidi Hussin dan isterinya tersebut seperti di bawah:


Klik gambar untuk lebih jelas

Berikut adalah keraguan yang ditimbulkan oleh F.Mustaqim dan Tok Lipur sendiri:

Caption 1 : Sila lihat bahu isteri Saidi...mengapa bahu di sebelah kiri dilihat terlampau panjang?Kemudiannya, bahu isteri dan Saidi seperti bertangkup.Jika anda membuat pembesaran,kelihatan seperti ada tompok-tompok diedit (tok tak reti pulak sebutan dalam bahasa editing)...Ini menyebabkan seolah-olah bahu isteri Saidi nampak cacat.

Caption 2 :  Berdasarkan pemerhatian,isteri Si Saidi memiliki berat badan berlebihan bagi seorang wanita Melayu (lainlah kalau isteri Saidi orang Arab).Justeru,boleh dikatakan bahawa beratnya memcecah 80-90 kg. Apapun,sila lihat sedalam mana kusyen tersebut tenggelam,menunjukkan berat badan isterinya mencecah 100 kilo lebih.Ini disebabkan kedudukan Saidi lebih tinggi berbanding isterinya.

Selain itu juga,Tok Lipur merasakan ini adalah kali pertama Tok melihat seorang wanita Melayu di Malaysia memakai jubah yang dipakai oleh wanita Arab dan Timur Tengah.(sesiapa yang sering berjalan-jalan di Bukit Bintang akan tahu pakaian mereka).Apapun,Tok Lipur ingin menjelaskan bahawa Tok tidak mempunyai bukti dalam hal ini,cuma menimbulkan keraguan-keraguan yang semakin lama semakin timbul kebelakangan ini.


Beza di dua dunia

5 ulasan:

jin tanah,  January 6, 2011 at 12:46:00 AM PST  

tu gambar jin betina belum kena balun dek ustaz saidi mangkuk jamban

Sudir January 6, 2011 at 1:06:00 AM PST  

apa pun cubalah lawat ke rumah ustaz saidi tu.. betoi ke tidak isteri di gemok ke kurus ker..

Anonymous,  January 6, 2011 at 2:08:00 AM PST  

@mambang tanah said...

cuba besarkan gambar isteri dia ...... adakah orang melayu, mek salleh, arab atau ape bangsa ke....

Anonymous,  January 17, 2012 at 1:32:00 AM PST  

rsanya cara pemakaian niqab tue ada jugak dipakai di malaysia,trutamanya purdah jenis arab tue rmai pompuan malaysia pakai dah skrang nie

Anonymous,  March 28, 2013 at 6:43:00 AM PDT  

Mcm pelik je.pegi la anta gambar kat org yg btl2 pandai IT
Jgn la wat spekulasi sendiri.
Rilek la.Allah maha adil...tapi sepatutnya kita kene jauhi fitnah.
Hurm...ulama mana ni

Post a Comment

artikel berkaitan

Related Posts with Thumbnails

propas1992 copyrights 2011

Segala Tulisan yang terdapat dalam blog ini adalah tulisan sepenuhnya propartiislammalaysia.blogspot

Sebarang salin semula di blog lain seeloknya diberikan kredit sebagai menghargai penulis asal.

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP